Tema: Re: Siuntinio is Kinijos PVM'as
Autorius: Bronco
Data: 2016-03-17 01:40:19
On 2016-03-16 15:06, news wrote:
> Pas mane idomesne situacija. Siuntinys is vengrijos ir praso jog
>   pateikciau rastiskus dokumentus is pardavejo jog uz prekes jau
>   sumoketas pvm. Antraip turesiu pvm antra kart moket lt valstybei.
>   Praktiskai be sansu gauti tokius dokumentus... tuoj bet ka prades
>   muitinti ir prasyti dokumentu, nepateiksi mokek.

Kažkoks lievas pardavėjas, jei negauni jokios sąskaitos, kurioje
matytųsi sumokėtas PVM. Matyt, tas sukėlė įtarimą ir muitinei. 99,99%
atveju tai visiškai neaktuali problema. Man dar neteko nieko pirkti
internetu, kad negaučiau automatiškai ar nebūtų galimybės atsisiųsti
sąskaitą.

Koks čia ešopas, jei ne paslaptis?

p.s. durnas klausimas - o gal sąskaita guli siuntinio dėžėje? :]