Tema: Re: Kur nemokomai mokytis dizaino?
Autorius: Tomas
Data: 2016-03-08 17:17:41
Minimaliom ishlaidom - lai viska susizhino ir pradziai nueina i atviru duru diena, paskui i darbu perzhiura darbus nunesha. Gal ji jau tada pamatys, kad yra nepakankamai gabi ar pasiruoshusi. Tada eis namo ir tuo tarpu visos ishlaidos baigsis. Jei ne - sudalyvaus stojamuosiuose, ten - jei ir neistos, bent prades suprasti kas ir kaip, ko truksta, ka ruoshtis, koks mazhdaug lygis. Jei noras nepraeis, palankys metus parengiamuosius mokamus kursus ir bandys kitamet. O nemokamai - nebus.