Tema: Re: Re:=MS= kontakta gal kas turit ? Arba turit ir naudojat kokiAndroid+Windowsdevaisa?
Autorius: news
Data: 2016-02-25 13:40:49
Is EU tik greiciau ateina bet muita teks moketi. Atejo per nepilna
 savaite. Bandziau su LP aiskintis kas per velniava kodel muitas.
 Tai paaiskino kad uz prekes nera muitas sumoketas. Ir muita man
 teks moketi paciam. Kad jei is EU preke ateina nereiskia kad ji
 jau ismuitinta.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/