Tema: Re: comm: NAUJAS Lenovo Thinkpad T500
Autorius: Caponi
Data: 2015-12-09 13:51:33
Rezultate uz 200Eur butu kompas, kuris perpistu per visus galus (net ir
nasumo prasme) bet kuri nauja is parduotuves lavoneli uz 300Eur
Tik tema buvo ne apie tai - naujas T500 uz 100Eur ir tame paciame threade
naudotas Satelitas uz 180 Eur atrodo kaip kazkokia nevykus parodija...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/