Tema: Re: Kur det pianina?
Autorius: Lavonas
Data: 2015-12-01 00:55:32
Sheip tais noretusi bent kokiu 40 euru gauti. Galim sutarti taip, kad ash
bandau kokiu pora savaitciu ji prastumti uz tuos 40 euru, o jeigu neisheis,
tai galesim tartis del panku pasijamimo :D ok?

"ostapas"  wrote in message news:n3hanl$qg8$1@trimpas.omnitel.net...

A tai tu nori kazkiek babkiu uz ji ar bile atsikratyt?
Jei antras variantas, uzklausiu pas vienus pankus - gal atvaziuotu ir
pasiimtu, jei chaliavai...