Tema: Re: Keletas Hi-Fi audio
Autorius: 222
Data: 2015-11-20 15:35:22
Nezinau kaip ten skaiciuojasi dabar galingumas rusiskas nuo europinio...
Zinau tik tiek, kad rusiskas 50W stiprintuvas tas S90 koloneles sudegina per
kelias minutes....

Senais laikais muzikavau ir konstravau.
Atsimenu buvau padares is kazkokio Radio zurnalo stiprintuva su 4vnt
galiniais KT818 ir 819 tranzais
Buvo parasyta, kad 50W naudojau gana atsargiai gitarai.
Paskolinau draugeliui gimtadieniui.
Jie sujunge 2vnt S90 lygiagreciai.
Viska grojo, kol kazkas palupes pasake sumane, kad  maza jam garso ir
priejes atsuko garso rankenele....
Sako is pradziu uzsiplerpe o po kazkiek sekundziu pradejo viskas eiti tilyn,
o po minutes pasmirdo degesiais ir liko tik aukstu piscialkos cik cik....
Taip kad rusiskam 50W nezinau kokiu dabar pagal kinietika galia reikia
garsiakalbiu... gal 250W ar daugiau...