Tema: Re: x box
Autorius: spakainas
Data: 2015-11-10 16:36:55
Aš nieko negalvoju, nes nieko nežinau - klausinėju ir domiuosi. Žiūriu
žaidimai po 15-30€ kainuoja. Su ta sąlyga tas 70€ už nulaužimą toks
labai diskutuotinas klausimas patampa - gal geriau už tuos pinigus
žaidimų prisipirkt?
Kas turit, visi nulaužę, ar originalus perkat? Galvoju kad čia toks
biškį teigiamas dalykas gaunasi - vaikam bus galima kaip motyvaciją
siūlyt naujų žaidimų pirkimą, tipo kaip auklėjimo priemonė ;]