Tema: Re: del ebay
Autorius: markoh <1markoh @ gmail.com>
Data: 2015-09-23 15:30:03
man tai irgi klausimu sukele, juolab pirkinys ne is pigiuju..

"Caponi"  parašė naujienų news:mtu4mo$r7l$1@trimpas.omnitel.net...

As vat nelabai suprantu - is kur tas noras nuotykiu ant savo siknos ieskot?
Laimejai akciona, sumokejai is karto per eBay babkes ir sedi patenkintas. O
cia bbz kas ir kodel gausis - nu pervesi per PP kapeikas kazkokiam
JohnDoe111 ir ka? Skusiesi PP paskui, kad va pirkau per eBay, tada po
prekystaliu kazka sumachinavom, o va kazkokios prekes negavau? O gal tu ten
ciuvakui skola pervedei ar tiesiog sushelpei ji?

Zodziu, nesakau, kad viskas baigtusi blogai, gal pardavejas tiesiog bando
sutaupyt ant eBay mokesciu, bet as asmeniskai bbd ant tokiu veikeju...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/