Tema: Re: uosvienes rusio turtai (sovietmecio palikimas)
Autorius: Anfora
Data: 2015-09-06 14:54:22
aciu uz patarimus, reikes pabandyt

"cD-r0m"  wrote in message news:msfd1a$ibm$1@trimpas.omnitel.net...

Siųsk lietuvos paštu, rašyk fiksuotą kainą kaip siunčiant į ne europos
sąjungą. užsimesk vieną kitą baksą už pakavimą (proto ribose). Beliks
tik pasisvert prekę su pakuote ir pažiūrėt kuriam kainų ruože papuoli
(iki 100g, 100-500, 500-2000g) virš dviejų kg prasideda kosminės kainos.

Na ir siųsti rekomenduoju tik pirmenybinę ir registruotą. Gera anglų
kalba aprašymuose yra pats svarbiausias pardavimo kriterijus -
amerikiečiai pasitiki tais, kurie moką jų kalbą - ypač jei parašai
trumpai istoriją kas per daiktas ir kaip jį sunku gaut buvo, koks ten
dėdė-senelis per blatą gavo ir mokėjo dviejų savaičių atlyginimą. Šiaip
užknisa, nes užtrunka kol prekę įdedi, bet kai nuperka už 30USD
šikpopieriaus laikiklį su originalia pakuote tai pagauna azartas :)