Tema: Re: Vilniuje Socket A procesoriaus
Autorius: cD-r0m
Data: 2009-02-20 23:38:29
Maitblokiu, kaip atrodo matosi sarase, jau neber, ispirkti, rezervuoti..
MAitblokiu yra tik nestandartinese desktopinese dezese..

Cia kai kas jau nebe "gal prireiks", o tiesiog gaila mest veikianti daikta,
net jei ir moraliskai atgyvenusi, emp tiek brangiai dar nemoka uz detales,
net jei tas senienas islytuociau ir atrusiuociau.. Uz viska 85-95 metu
serijos gauciau koki 10Lt :D nors galu gale ten ir uzsibaigs daug kas, ypac
senos dezes..