Tema: Re: Pirkimas Ebejuj
Autorius: scene
Data: 2009-05-19 09:01:03
tai kai esi prisiregistraves, tai gali irgi keisti ir adresa ir varda ir
t.t. - as taip darau - pasikeiciu i angliska, laimiu aukciona, susimoku su
lietuvisku paypal ir siuncia anglisku adresu mano broliui... nes jei pradesi
biddinti su lietuvisku adresu - o jie mato/gali pasiziureti kas bidina ir is
kur, tai jiems po to daug klausimu iskyla :D ir su ne visais imanoma
susisneketi...