Tema: Re: OT:REQ: gal kas turit koki nereikalinga visiskai plerpala tylai prasklaidyt?
Autorius: -o-o-
Data: 2009-05-13 17:07:58
nu tai bliam, jei beckeriu naudojaisi, tai tau si mage per brangi? Cia as
kazko jau nepagaunu...? Becker, Bose galingi brandai, kur jau automobiliu
gamintojai renkasi savo audio sistemoms. Tiesa sakant as net neisivaizduoju
ar jie parduodami atskirai kaip mages, ten paprastai eina visas full car
audio system.