Tema: Re: comm
Autorius: Donce
Data: 2009-05-13 12:44:50
yra pas mano tevukus gyvas centriukas toks, garsa irgi tik su pultu
reguliuojam, speju default bedele cia ju :)
as ant isejimu buvau prikabines lygiagreciai dar po S-50 , oj kaip smagiai
jis man sukosi :) karta trafa susvilinau bet po remonto daugiau kaip ir
nesvilo ir po siai dienai gyvas ir pas tevukus apsigyvenes dar narmaliai
groja :)

--
Doncikas