Tema: Re: kur pirkti alkoholinius gerimus kaune?
Autorius: Vytautas
Data: 2009-05-08 13:33:58
nu metai, jei zmones gers vyna tai su degtine geriau nemaisyti. tai imkim
kad puse is ju gers vyna - tai gausis 2 buteliai ant galvos. nu nemazai.
rytas gali buti sunkus. + koks butelis sampo. ir 40 buteliu stipriuju, po
sakysim 0.7 litro - tai gausis kad likusieji po 1.5 litro stipriuju + koks
pusbutelis sampo.
per savo vestuves su mazdaug tokiu pat kiekiu zmoniu, gerimu buvo gerokai
maziau ir tai dar liko. aisku kiekvienam savaip, bet kai apie buvusi baliu,
kuriame dalyvavai prasai papasakoti ar bent kokia video parodyti, ar dar
blogiau gauni linka i youtuba, tai nelabai idomu. (tai mano nuomone)

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4062 (20090508) __________

http://www.eset.com