Tema: Re: REQ: USB fax-modem arba fakso aparato - NEBEREIKIA
Autorius: azartas
Data: 2009-05-06 12:29:58
Tai va aš taip norėčiau manyti, bet kad vieni rašo su faks priedėliu,
kiti nerašo, tai velnias čia supaisys, pamėginčiau su savo kompu,
bet teo linijos neturiu.
Bet kuriuo atveju apsiskaičiavus kainas klientas apsisprendė imti
erdvių siūlomą virtualų, optimaliausias gavosi pagal kainą/patogumą.

azartas