Tema: Re: siuntos per pasta
Autorius: gopas
Data: 2009-04-22 23:12:33
nieko nesupratau...bet gal kazkas bendro su "isperkamaja pasto siunta"? ar
kazkaip panasiai
kazkada senai taip kompaktus siusdavau...eini i pasta, surasai blanka,
uzrasai suma...tada gavejas
ateina i pasta, sumoka suma pinigu ir pasiima siuntini. tada as gaunu
pranesima ir einu i pasta pasiimti
pinigu. siaip i pasto informacija pasukt reiktu. anksciau tikrai tokia
paslauga buvo.