Tema: Re: Surrogates [2009]
Autorius: -o-o-
Data: 2009-10-27 10:08:51
skaiciau as tuos minusus, bet man tai filmas kaip tik atvirksciai nenuobodus
pasirode, aiskus ir lengvai suprantamas, o ko daugiau reikia? Dar vienas
pliusas, kad filmas tikrai neistemptas ir trukme nestandartiska, kazkas
apie1h23-24min?, kas siais laikais tikrai neiprasta. Ideja lux yra ka
vaikuciams ir ne tik kt. nuo zaidimu ir interneto priklausomybe turintiems
zmogeliukams pagalvoti. Tikriausiai as busiu is tu, kurie dave jam +.