Tema: Re: The Boat That Rocked
Autorius: George
Data: 2009-10-26 11:18:24
Taip, filmo garso takas praplecia akirati, bet kai kalbama apie britu
muzikini pasauli 1966 ir nera net uzuominu i The Beatles, tuo tarpu, kai
Rolling Stones sugrojami min 2 gabalai,  va cia tai tikrai slvelniai
tariant, keistoka. Darosi dar idomiau zinant fakta, kad McCartney irgi buvo
premjeroj. Tamstos nuomone yra suprantama, bet kazin ar yra pakankama
paaiskinti kodel filme neskamba The Beatles.

> O Bitlai tokio tipo filmuose jau būtų banalu.

Kokio, gi, tipo filmuose tada The Beatles nera banalu, kolega :)))))))