Tema: Re: surrogates
Autorius: Velokoraptus
Data: 2009-10-18 11:48:23
seip filmas tai tokis savotiskas ispejimas visiem tiem mmorg'u zaidejam,
kai pamaciau kaip pirma karta ta stora seni bobos vaidmenije is karto
pagalvojau apie tuos visus "second life" "lineage" ir kitus priklausomus
nuo online zaidimu, savotiskas namiokas apie "virtualiai realu
gyvenima". Kazkas kazkur si filma lygino su I'm Robot, bet tai jie
neturi nieko bendro net... bet filmas visai nieko tvirtas 6'as :)

Bandysiu sendiena apie ta rokenrolo laiva paziureti.