Tema: Re: Los abrazos rotos
Autorius: Viktorija
Data: 2009-09-26 12:28:49
nu ne visiskai. as ilgai nesigincysiu, nes matau nesat buves Basku
salyje, kur ant kiekvieno kampo plakatai su uzrasu "turiste, nepamirsk,
tu esi ne Ispanijoj, o Basku salyje".
sakyt, kad baskas yra ispanas, tai tas patas, kas sakyti kad lietuvis
yra rusas.
beje i tema - tas pats Julio Medemas yra susukes dokumentini filma "La
Pelota Basca" kur kaip tik ir yra kalbama apie visa si "ispanu-basku"
reikala. O ir keli kiti jo filmai taip pat labai
basko-propagandistiniai, mat rezisierius save laiko basku (o ne ispanu)
ir kas kart nepatingi akcentuoti sito savo filmuose.