Tema: Re: Q:del skaitmeniniu TV
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-09-08 20:24:06
turiu mikrovisatos kabeline skaitmenine tv kaune. Televizorius palaiko
DVB-C, tai pasemiau tik ta CONAX CI moduli ir atkodavimo kortele. Moduli
i televizoriaus CI lizda, kortele i ta moduli ir vaziuojam. Skaitmenine
rodo puikiai, daug geriau nei analogine, nera foninio sniego. Na
isskyrus tv3/tv6, kur daug skaitmeninio triuksmo. siaip sakyciau
normalus kanalai ir reklamos :) tai kaip koks dvd rip, o tv3/tv6 kaip
prastas divx.
tiesa tv ne lcd o plazminis