Tema: Re: Space Above And Beyond
Autorius: KU202M
Data: 2020-05-07 17:28:01
2020-05-06 03:38, Lavonas rašė:
> Zodziu ziurau shi seriala. 1995 metu gamybos Sci-fi. Yra vienas sezonas
> su 24 serijom.
> Turiu pasakyti, kad tai yra vienas tamsiausiu Sci-fi kuriniu, kokius esu
> mates. Turiu omenyje, kad pastoviai rodoma sunkumas, tamsuma, mirtys ir
> panashiai. Ir sheip, apart kruizeriu, visi laivai mazo dydzio, kas butu
> visai logishka.

Ech. Kur jūs matėt rimtą skaifajų su laiminga pabaJga visai žmonijai  ?
Prisimenu tik AI, kur pabaJgoj kokie tai ten energetiniai sutvėrimai
padarė amžiams laimingu berniuką kiborgėlį AI...
Arba (kadangi čia virauja serialistai ) mini serialas "Vaikystės
pabaiga" ----- laiminga pabaJgėlė VISIEMS žmogeliukams.