Tema: Re: Lapinui... ir kitiems
Autorius: Julius
Data: 2020-01-04 17:24:15
"pininfarina" <pininfarina@italodisco.com> Wrote in message:
> Man irgi patiko, mačiau visus 6(Мосгаз, Палач, Паук, Шакал,  Операция "Сатана", Формула Мести) bet klaidų tai ten pilna įvairiausių :)

Na nesikabinėt gi prie smulkmenų. Gal telefono aparai kai kuriose
 scenose truputi per nauji, ar kulniukai batų per aukšti. Bet męs
 čia gyvenom ir tirai nematėm Maskvos grietinėlės aplinkos to
 laikmečio. :-)

"Julius"  wrote in message news:qupv9o$7g3$1@new
s.omnitel.net...Peržiurėjau seną trilogiją po 8 serijas apie
 majorą ČerkasovąМосГаз, Паук, Шакал. Veiksmas vyksta 1962-1973
 Maskvoje. Pirmassezonas toks lengvas, antras geresnis, pakutinis
 žvėriškai antadatų. Net smegenai sutino. Rekomenduočiau nuo
 pradžių, nes yranemenkas ryšys tarp sezonų. Tiesa ne kriminalinio
 pobūdžio, betjei nepažiūrėsit, bus daug neaiškumų apie personažų
 asmeninįgyvenimą. Nors ir tyrimų ryšio šiek tiek yra.Filmo
 pastatymas puikus. Klaidų laikmečiui praktiškainepastebėjau.
 Masinės scenos išpildytos tam laikmečiui puikiai.Vienu žodžiu
 nekabinetinis filmas. Intriga kyla tolygiai. Truputikai kur
 foninė muzika per garsi. Užgožia tekstą, bet šiap viskasjomajo!--
 Julietis

--
Julietis