Tema: Re: Ad Astra 2019
Autorius: Bronco
Data: 2019-12-18 16:38:05
On 2019-12-18 09:08, KU202H wrote:
> Aisku nepalyginsi pradines juodojo monolito intrigos su kazkokiu
> nematomu spinduliu sukelta avarija ( nors ir labai dinamiska bei vaizdinga).

1. Žmonijai kyla egzistencinė grėsmė, kurią reikia pašalinti bet kokia
kaina;

2. pastoviai gvildenama dviejų atskirtų kosmoso toliais šeimos narių
santykių tema;

3. veiksmas iš Žemės persikelia į tolimą kosmosą;

3. valstybinė organizacija visą gelbėjimo projektą laiko paslaptyje nuo
žmonijos ir dalį info slepia net nuo pagrindinio herojaus;

4. pagrindiniam herojui tenka rinktis tarp jam brangaus šeimos nario ir
kilmingo misijos tikslo;

5. filme yra kvanktelėjusio mokslininko personažas, kurio tikslai
nežinomi iki filmo pabaigos;

6. filmo siužetas blaškosi tarp scifi ir kosminės operos;

7. filmo pabaiga staigi, netikėta, su ganėtinai nelogiškais pagrindinių
veikėjų veiksmais;

8. filme nuo pradžios iki pabaigos viskas skendi patose.

Ir dabar klausimas - kurį filmą aš čia apibūdinau? Interstellar ar Ad
Astra? ;)