Tema: Re: Dark (2017-...) - time travel šedevras
Autorius: Lapinas
Data: 2019-09-17 08:03:21
Atžiūrėjau ir aš.
Mindfucko kaip ir nerasta. Keletes timeloopų užsukta ir tiek.
Smegenims darbo lygiai 0, viskas išaiškinta ir padėta ant lėkštutės, pirmas
sezonas buvo kiek įdomesnis ta prasme. Nufilmuota gražiai, bet tik tiek.

O ir galas padarytas kitam sezonui, ten jau ne tik laike, bet ir erdvėse
keliaus.

Negaiškit laiko.