Tema: Re: Once Upon a Time ... in Hollywood
Autorius: vartotojas
Data: 2019-08-24 22:32:27
Del nuobodumo sutikciau. Del pigiu triuku ne. Paskutiniai Tarantino
filmai yra vesternai. Ir sitas taip pat yra savotiskas vesternas. O jei
bendrai paemus tai yra kita alternatyva, kas butu jei butu. Nu arba
kersto forma tupiems mensono sekejams.
Is visu filmu tikriausiai link sipnesniu lenkia.
Ir hateful 8 ir django periodiskai isijungiu pakartojimui.