Tema: Re: Idomus filmas apie NASA ir menuli
Autorius: arunazz
Data: 2009-07-08 19:03:42
Gerai, pamirstam "vos".
Ka reiskia WWII isvakarese gynybiniu itvirtinimu (likusiu nuo pirmo pasaulinio karo laiku) pasalinimas nuo vakariniu CCCP sienu, armijos (tame tarpe ir desantines) bei amunicijos telkimas nuo rosijos gilumu link vakariniu sienu, odiniu (ne kerzavu) batu isdalinimas kareiviams (ne vien karininkams)? O karo pradzioje pasienyje rasti trumpi "razgovornikai" ish rusu i kitas europos kalbas? Leidimas 1940-1941 metu. Pora tokiu maciau nuskanuotu ir imestu kazkuriam rusu saite.