Tema: Re: Kaip vadinasi filmas???
Autorius: Erika
Data: 2009-06-24 11:56:43
Jeeeeeeeeeeeeee, jega, dekoju agentura!!!!
Tai butent jis.
Filmas isties keri savo keista atmosfera, as ja ivardinciau, kaip
spengiancia. Taip buna, kai kaitiniesi kur sauleje kokiu lauku vidury ir
pajunti ta jausma-spengiancia tyla su spengianciu ilgesiu, lyg sustingsta
akimirka.

DEKUI ;) Varau soundtrack'o ieskoti :)

--

Geriausi linkejimai,