Tema: Re: filmai apie UFO
Autorius: Shadowed
Data: 2009-06-21 22:25:30
ai is visu pakampiu surankiojau... siaip tai bendras svoris - 16GB.

Pakuriu FTP:

88.222.228.151
User: anonymous
Pass: nera

siandien bus kol isjungsiu kompa, ryt ijungsiu pries eidamas idarba - galesi pabaigt siustis. Pabandyk, gal erai kabliuos tai sian spesi. cia mazdaug chronologiskai kad galetum ziuret:
http://en.wikipedia.org/wiki/Guyver