Tema: Re: Old School [2003]
Autorius: NiTrOgEn
Data: 2009-06-16 17:01:37
Imho, komedijas galima suskirstyti i intelektualias, bukas ir lekstas..na gal dar parodijas galima butu prideti. Komedijos zanras man irgi nera #1, bet kartais tenka kompanijoje koki kita perziureti. Asmeniskai Oldskulas man labai gerai suejo, na taip buvo ten visko nuo absurdo iki tragikomisku elementu, bet vientisa ideja islaikyta ir apipavidalinta tam tikrais juokeliais (tikrai kokybiskais, imho, nu bet cia kaip sakoma kiekvienam pagal sugedimo laipsni). Nesakau, kad visada galima ir reikia juoktis is nuogo&girto vyro, bet nesijuokti is nuogo&girto gatve begancio vyro tai man filme buvo neimanoma:) jauciu cia panasiai kaip ir su Family Guy- vieniems jis labai jau lekstas ir absurdiskas, o man tiesiog garantuota juoko doze.
Don't Be a Menace  to South Central..kiek pamenu ten apie apsirukiusius juodukus a.k.a. amerikanpai tipo..visai nepatiko. Nesuprantu as to gangsta humor nors tu ka..Big Lebowski- kitas reikalas, nors man ten personazai patys juokingi buvo, o ne pats filmas, bet visuma labai gut. Sutinku, kad LT k/t komediju slamsto gausu, na bet viena kita perliuka galima atrasti visgi. Shuriko nuotykiu n-taji karta nesiulysiu paziureti, nors tikiu, kad sypsena vis vien dar isspaustu, taciau gal pasiulysiu pabandyti to paties rezisieriaus naujausia kurini "Hangover", pats jo dar nemates, na bet jei tamstai neitiko olskulo kompanija, kazin ar patiks ir pastarasis.