Tema: Re: Chernobyl
Autorius: Bone Daddy
Data: 2019-06-03 10:51:21
On 6/2/2019 22:55, Remigijus wrote:
> Taip, šitas geras. Pažiūrėjus rusų komentarus tai ne visi patenkinti,
> sako, kad valdžią kaip visiškus asilus parodė. Bet argi tai netiesa? :)

1986 m birželyje, pora mėnesių po avarijos aš buvau Ukrainoj, važiavau
link Kijevo, buvau sustojęs atsipūst kažkur šalia Kozeleco - apie 50 km
nuo sprogusio Černobylio. Bet ilgai nebuvau, nes užpuolė uodai.
Visas atostogas praleidau Ukrainoj, Poltava - Mirgorod - Kijev ir pan.
Niekas perdaug nekalbėjo apie Čerobylį, nes nieko nežinojo, būktai buvo
smulki nereikšminga avarija. Netgi kariškiai, pas kuriuos gyvenau, o jei
žinojo, buvo priversti meluot.