Tema: Re: Nightflyers on Netflix
Autorius: Lavonas
Data: 2019-02-02 02:49:43
Beje, paziurejus n serialu su panashiu plotu, man kyla klausimas kodel
protingi zmones ishvis leidzia tokiems "igulos" nariams vykti I ana ar kita
misija. Jie man visi yra silpnaprotciai arba kazkokie snowfleikai. Blet
patoviai verkia ar pergyvena del kazko. Speju paimtu igula lietuviu ir
nebutu problemu, nes atsparus mes visiems shudams esam :D

Krc geriau anie neskristu zmonijos atstovauti :D

"Lavonas"  wrote in message news:q32p43$lcc$1@trimpas.omnitel.net...

Taigi kam patinka, o man zeurei patinka, Sci-fi mindfuckas :D, tai labai
rekomenduoju shi tv seriala.
https://www.imdb.com/title/tt6903284/?ref_=nv_sr_1

Vienintele beda, kad yra tik vienas sezonas :D Bet ...., bent jau mane,
kiekviena akimirka itrauke visu 100%. Toooooks psichological gore`as, kad
pasvajoti galima :D
Del spec efektu ir veiksmo situaciju, kurios nebutinai yra sci-fi galima
pasigintcyti, bet, manau, tokio zanro megejai, nepasigailes. Tikrai gan
stipru :D

Tiek!!!!