Tema: Re: He's Just Not That Into You
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2009-06-05 13:05:24
matyt man tiko del to, kad filma atsisiunciau "is lempos" (tiksliau is
FXG rss srauto ir uzmetes aki i imdb balus (6.5) nusprendziau kad tiks
laikui uzmust.
ir ziuredamas filma vis ziuriu - o sitas zinomas, o - sitas..

bet kaip ir minejau - geriausi vaidmenys buvo butent ne tu "zvaigzdziu"
(johansson kazkaip nevykusiai labai.., kiti puse velnio, is zinomu gal
tik jennifer connely puse velnio susitvarke)