Tema: Re: Push
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2009-06-05 10:13:17
ten is pat pradziu jau kaip skaiciau prie komentaru:
nereikia tiketis musiu scenu ar kazkokiu spec efektu
daugiau paremta vaidyba ir idejos ("zmones su visokiais gebejimais")
pateikimu

"Nuo puse filmo pradejau nebesuprast, kas ten del ko iesko"

paziurek tada koki mulholland drive.. ten net ir pabaigoj nesuprasi:)

o sitame viskas graziai susidelioja i savo vietas pabaigoj.
tiesiog 4400/heroes ideja paimta ir mano nuomone pateikta maziau
"serialiniu" budu, t.y. ne ilgo romano su n+k siuzetiniu liniju, o kaip
trumpa novele is "kitokiu" gyvenimo.

man tikrai ne niekalas. :) skaniai suejo. ypac atmosfera ir kameros darbas