Tema: Re: ABBA
Autorius: bullka
Data: 2009-05-22 10:30:10
Ant mano 37" 1080p teliko skirtumo tarp 720p MKV 1080p MKV ir 1080p BD
imidžo beveik nėra. T.y. skirtumas yra ne toks, kad dėl to parintis.

Skirtumą galima pamatyti lyginant vieną prie kito 720p vs 1080p. Bet jei
žiūrimas kiekvienas atskirai - nelabai juntamas.

Bet čia prie 37". 42-46" telikuose matomai skirtumai yra juntami labiau.