Tema: Re: Humoristiniai serialai ?
Autorius: Zyza
Data: 2009-05-18 18:22:46
> family guy, bet jei american dad nesuzavejo, speju sitas irgi nelabai, bet
> gali pameginti...

Family guy nepatiko. Kituose serialuose matyti ir jau nejuokingi bajeriai.

> angry beavers, gal kiek vaikiskas, bet savo laiku ziauriai juokinga
> buvo...
> drawn together, sunku apibudinti, labai nesvankus serialas...

Drawn together buvo geras pirmas sezonas, galbut ir antras, o va su treciu
jau nusibodo - tas pats per ta pati...

> tripping the rift, neshvankus sci-fi serialas :)

Sudomino, paziuresim ;)

> [...]
> favoritas.
> class, rodo dabar per tv1 kazkada savaitgali, ziurejau pries 2 metus, buvo
> tik 1 sezonas, matyt nepasiteisino, nors mano galva labai neblogas
> serialas
> cheers, klasika, man patinka
> that 70's show, pirmi 5-6 sezonai labai geri, veliau - galima net ir
> neziureti, bet is inercijos paziurima...
> arrested development, man patiko, todel rekomenduoju :)
> malcolm in the middle, pirmi 3 sezona ziauriai geri, veliau - is
> inercijos...
> spin city, senas bet neblogas serialas apie niujorko mero ofisa

Is visu paminetu maciau tik married with children, bet per visus ten as net
nezinau kiek sezonu juokiaus gal nu taip po karta kas penktoj serijoj.
Tiesa, kai kazkada parsitempiau angliska viena sezona, juokiaus pastebimai
daugiau (beje, tas pats galioja praktiskai daugeliui serialu). Uz likusius -
dekui, panarsysiu sarasa.