Tema: Re: Sunshine
Autorius: Velokoraptus
Data: 2018-09-26 14:50:58
As daleiskim sita https://www.imdb.com/title/tt0160399/ filma ziurejau
kazkur 2016'ais, plius nejo niekur gauti, linkomanijoje nebuvo,
susiradau per emule kurios tais metais jau niekas nebenaudojo ir filmas
labai patiko, nzn kodel tiek apie ji mazai iki tada buvau girdejas
fantaatiniai filmai labai patinka. Beje ta filma, kad ir senas bet
rekomenduoju fantastikos megejams, ziurint ji dar kazkaip atsiminiau
videokauko laikus :D