Tema: Re: Disturbing filmų rekomendacijos
Autorius: bat0nas
Data: 2018-09-17 12:42:15
On 2018-09-17 09:21, marukas wrote:
> Ką reiškia "iš disturbing serijos" ?
>

> "bat0nas"  wrote in message news:pnng78$pai$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Labas,
> Kreipiuosi į šio forumo freak'us :D
>
> Gal ką nors žiūrėjote paskutiniu metu iš Disturbing serijos su aukštu
> IMDB reitingu ir galėtumėte rekomenduoti?
>

> Ačiū.

Na čia tokia atskira kategorija. Kai pažiūri ir po to keletą savaičių
kaip virusas galvoje tas filmas sukasi ir nesupranti wtf ir kokio
velnio. Bet žinai, kad what is seen cannot be unseen, ir nieko tu dėl to
negali padaryti ;)

Paskutinis mano toks matytas yra Mother! ir jis yra tik Top'o 60 vietoje
pagal pirmą nuorodą iš Google
(https://www.complex.com/pop-culture/the-50-most-disturbing-movies/).

Arba tokie kaip Antichrist, Requem for a dream, Oldboy nors ir
priskiriami prie jų, bet jie tokie softcore labiau sakyčiau.

Bet štai klausimas: ar yra kažko naujo (pradedant 2010m.), kuriuos
rekomenduotumėt?