Tema: Re: Последниая стаьтя журналиста.
Autorius: Lapinas
Data: 2018-06-28 10:31:11
Tiesa, tas absurdo teatras prasideda jau nuo pirmųjų minučių:
žurnalistas įlenda į obkomo pirmininko dačios sklypą su fotiku, tuo tarpu
obkomo pirmininko sūnus narkomanas (toliau vadinsime narkomanas) ruošiasi
susileisti intraveninių narkotikų: užsideda ant patefono plokštelę ir
paleidžia Cojų. Užgroja muzika "...moj poriadkovyj nomer na rukave..." ir
groja toliau, tik pyst narkomano dėmesį patraukia garsai lauke (žurnalistas
musiet ant žolės garsiai užmynė, nes su fotiku sėlino prie dačios lango).
Blet.
Kol muzika negrojo, nieko nesigirdėjo, kai pasileido muziką išgirdo šnaresį
lauke. Pyzdiec. Nu bet režisierius sukūrė ĮTAMPOS.

Narkomanas uždaro langą ir leidžiasi narkotikus, žurnalistas fotkina. Įtampa
niekur nedingsta: pamatys narkomanas žurnalistą ar ne? Narkomanas nepamato,
sudrimba fotely ir tik pyst, prie lango pribėga DOBERMANAS! Va čia tai
įtampa dabar, va čia tai siužeto vingis!!!

Žurnalistas supranta: sabaka jego spalila, ir puola bėgt. Dobermanas
atsidaro dačios duris (nu o kaip kitaip jam patekt į lauką iš kambario,
kuriame guli narkomanas?) ir puola vytis žurnalistą! Tai čiut spėja prie 2m
aukščio tvoros, bet dobermanas jam įsikimba į blauzdą! Vėl ĮTAMPA!!! Nu bet
kažkaip žurnalistas ištrūksta ir peršoka per tvorą. Bėga link mašinos ir
liepia kuo greičiau važiuot.
Ne, nu tai aišku, užsidaryt mašinoj, tai dar ne išsigelbėjimas nuo
dobermano, reikia KUO GREIČIAU nešt kudašių!

O dobermanas nelaukia, bėga palei tvorą į šoną, atsidaro dačios vartus (to
nerodė, bet kaip kitaip jam vytis žurnalistą?) ir puola link mašinos. Bet
žurnalistai vyrai guvūs, mašina - pirmukas, ir jie pabėga nuo dobermano.

Blet, pasakočiau ir pasakočiau. Filmą sukūrė dalbajobas kitiems dalbajobams.