Tema: Re: KP 2018 (kino pavasaris)
Autorius: Juozas K.
Data: 2018-03-27 09:52:46
o taip, jie lenda i sviesa. as tai kazkaip turiu nusistatyma pries low
budget filmus, per retai man jie pasitaiko skaniai susikramtantys. man taip
sakant reikia pilno komplekto, o ne kazkokio psichologinio/gudriai susukto
mindfucko (nes jei to noriu tai nueinu i teatra, lol), tuo stengiantis
savotiskai "atpirkti" ivairiu pro efektu nebuvima. aisku buna isimciu kai
tam tikriems filmams ju ir nereikia, ir viskas susiziuri. bet neretai nuejes
i kazkoki susimastau kad geriau jau buciau koki lietuviska filma paziurejes,
o dar tie lgbt sedevrai.