Tema: Re: Toks keistas jausmas (biski politizuotas)
Autorius: marukas
Data: 2018-03-01 13:52:50
Jo, normaliai tas WonderWoman visai ir šiaip į tuos komiksus vis įdeda tai
Scarllet tai Jessica.  Ir man atrodo, kad čia tam, jog nebūtų nuobodu
tėčiams, vaikus į kino teatrą atvedusiems :)

marukas

"PxYra"  wrote in message news:p772fo$8l0$1@trimpas.omnitel.net...

klysti, Wonder Woman visai gerai ir lengvai susiziuri...aisku jei supranti
kad ziuri siuolaikinia pasaka o ne rimta filma
pvz. rusai ir kiti europieciai turi pasakas, sakmes ir t.t. o amerikieciai
turi komiksus ir viskas tuom baigta