Tema: Re: Dirk Gently`s Holistic Detective Agency
Autorius: Lavonas
Data: 2018-01-26 17:32:22
Svarbiausia nereikia buti miserable in life ir duoti eilini shansa :D

"KandysRomka"  wrote in message news:p4eflp$s46$1@trimpas.omnitel.net...

Tu iskart perspek kuriuos filmus apsipychinus reik ziuret :)
Po keliu tavo rekomendaciju apie viena N.Zelandijos ale komedija, kur
problematiskas berniukas is namu bego ir kita apie tarciokus
dalyvaujancius kazkur, tai nedrystu kitu rekomenduotu pradet ziuret.