Tema: Re: Banshee - dar vienas kazkaip praleistas
Autorius: marukas
Data: 2017-12-05 09:07:15
Tai, kad ten komiksas, kokia logika. Pačiam pirmam jau ten logikos nebuvo.
Geros kovų scenos ir gražios mergos :) Žiūri ir negalvoji. Man dar į tą
pačią tema gerai suėjo šitas: http://www.imdb.com/title/tt3865236

On 2017-12-04 13:50, Exx wrote:
> o uzkabino tai nerealiai...pagal IMDB reitinga tikrai dar auksciau turetu
> buti.

Savotiškas jis toks. Pirmi du sezonai tikrai įdomiai žiūrėjosi, trečias
irgi neblogai, bet ketvirtame toks jausmas, jog scenaristai patys
pasiklydo savo scenarijuje :) Pagrindinio veikėjo veiksmai ir motyvai
sunkiai paklūsta bent kokiai logikai :) Pažiūrėjau dvi serijas ir
mečiau. Sakyčiau, retas atvejis, kai serialas metamas žiūrėti ketvirto
sezono pradžioje, bet su šituo man būtent taip nutiko.

Bandyk, gal tau labiau pasiseks ;)