Tema: Re: Big Little Lies
Autorius: Bronco
Data: 2017-11-16 21:11:51
On 2017-11-16 21:01, trans wrote:
> Bronco, nebutina skirstyt zmoniu i lytines orientacijas pagal tai kam
> koks serialas patiko. Tai tik parodo uzspaustus sovietinius kompleksus.
> Gaidiskas elgesys ir pasaipeles seniai nebe vyriskumo zenklas. Tau verta
> paziuret si seriala, jei dar tyliai nepaziurejai :)

Ar aš skirstau? Aš tik kalbu apie tendencijas ir realijas, o jos gana
ryškios ir daugumoje atveju nuspėjamos lytinių požiūriu. Pasitaiko
išimčių, kai moteris alpsta nuo Star Trek, o vyras su nosine rankose
žiūri Santą Barbarą, bet tai yra išimtys.

> Griztant prie temos, visai neblogai susiziurejo The Knicks apie
> chirurgijos proverzi XX amziaus pradzios Niujorke. Yra nemazai apie
> santykius, na bet visumoj gerulis. Pagrindinej rolej aktorius "kur
> grauzia morka" :) Visada taip vadinu nes visi supranta apie ka sneka :)

Pasidomėsiu. Apie aktorių, graužiantį morką, nieko nesupratau.