Tema: Re: Šelmis-1
Autorius: Bronco
Data: 2016-12-19 16:14:34
On 2016-12-19 13:46, Exx wrote:
> Nes awakens žiūrėjau kinoteatre 3D - nu labai
> prastai, po to 2D visai neblogai susižiūrėjo.

Aš būtent po awakens 3D pravalo susiradau šitą saituką:

http://realorfake3d.com/#start

Dabar prieš spręsdamas ar žiūrėti 3D ir ar aplamai eiti į kiną dėl to
3D, jame staigiai prasičekinu who is who.

Anot šito saito, naujieji starwarsai irgi Fake 3D, reiškia nelabai yra
prasmės 3D žiūrėti, vėl bus fignia.

Tiesa, aš esu matęs porą filmų iš Fake 3D sąrašo, kurių 3D visai
neblogai realizuotas ir netgi patiko. Bet žiūrėjau juos ne kino teatre,
o namie, tai hren žino kaip būtų buvę su jų 3D kino teatre...