Tema: Re: Zero Days + Snowden (2016)
Autorius: locked
Data: 2016-11-27 23:23:43
snowden man pasirode kvailas, kazkokios pavadinkime "bobos", atsiprasant
myza i bata ir daro tragedija bei nervinasi kad juos "stebi". nors stebi
kazkas, kas tiesiog dirba savo darba ir dar megina priziureti ju siknas kad
neprisviltu. panasiai kaip bijoti eiti pas daktara parodyti savo b*rka
atsiprasant, kuris jau ju tiek tukstanciu mates, kad taves net neprisimins
ir juo labiau internetan nepatalpins su visu feisu