Tema: Re: Atvykimas (Arrival)
Autorius: Exx
Data: 2016-11-18 12:52:48
On 2016.11.15 17:49, Bronco wrote:

> Aš kažkaip sunkiai įsivaizduoju, kaip galima "nunešti" Interstellar.
> Tikrai, neįsivaizduoju. Prilygti ar net sulaukti dar geresnių
> įvertinimų, tikrai įmanoma, bet "nunešti", tai bbz :)

viskas tvarkoj, vakar buvome 3 sci-fi megejai ir tikrai visų nuomonė
vienareikmiskai sutapo, kad iki Interstellar tikrai netempia, nors
tikrai nėra blogai. Greičiausias bus geriausias Sci-fi šių metų filmas.
Tikrai gili mintis rutuliojama ir yra ka pamastyti. Mano asmenine
nuomone - filmas kiek per trumpas, manau papildoma laika galejo skirti
dar gilesnei analizei, ko pasekoje ziurek butu ir istempes iki
Interstellar. O pabaiga tai truputi nei tai, kad nuvyle, bet tokia
"pasiskolinta" - nuo Interstellar, kai anas bande perspeti savo dukra, o
cia kinas atvaziavo dekoti del mirstancios zmonos zodziu.