Tema: Re: Warcraft
Autorius: Tamagochi
Data: 2016-06-21 09:04:23
na jau na jau :)

dauguma filmu pastatytu pagal zaidimus buna blankus arba visiskas slamstas.
Kazko panasaus tikejausi ir is Warcraft. Juolab kad pats zaidimas dideliu
intelektualumu nepasizymejo - na zmones musasi su orkais, big f**king deal.
Wow nezaides apskritai.

Bet turiu pripazinti, kad maloniai nustebino. Susiziurejo smagiau nei koks
Hobitas ar Avataras. Netgi galima vartoti antra karta (ko nepasakyciau apie
tuos du paminetus filmus). Iki LoTR lygio dar aisku gerokai truksta.

"shadow"  parašė naujienų news:nk89lc$eov$1@trimpas.omnitel.net...

Taigi...
Uzaugo komiksu karta-marvelsuklestejo,dabar uzaugo geimeriai...
Tikslinga auditorija,kuri tik palengvina hollywoodo gyvenima-nei
siuzeta vingiuot,nei prasmingus dialogus kurt,nei rimta
scenarista samdyt...
Kas to neturejo,ar rado prasmingesniu uzsiemimu-dabar kaip
dinozaurai :-(

--
shadow