Tema: Re: Q: serialas su maklem apie laika?
Autorius: trans
Data: 2016-06-14 20:06:03
On 2016.05.18 21:53, nesvarbu wrote:
> Na protingieji kurmiai rekomenduokit kazka panasaus i Lost ir Heroes,
> arba kita gera seriala fantasy. Game of Thrones bandziau ziuret,
> nekabina nors tu ka...santa barbara viduramziu kazkokia.

su laiku yra ziauriai daug geru serialu, nes tema dekinga, tik nezinau
ar verta vardint kai skoniai priesingi, pvz man GOT vienas geriausiu, o
Lost visiskas marazmas.

Na bet pabandyk klasikine ideja "Day Break" (2006).

Siuo metu kaip tik ziuriu Awake(2012) apie policininka kuris gyvena
dviejose alternatyviose realybese, kas jam labai padeda spresti bylas,
ir nuo ko kolegu stalciai atsidare.