Tema: Re: prisidribau :(
Autorius: fenix @w
Data: 2016-05-16 10:11:26
On Mon, 16 May 2016 04:43:15 +0300, MumZer wrote:

> nu man tai tas BB buvo tik pusė BB.. geras, bet kad vadinti jį geriausiu
> - toli gražu..

nu man pirmas seozonas tai kazkokia atgaiva: labai viskas naturaliai
meginta atvaizduot - operatoriaus darbas, purvinos maikes, narkotiku
kepimas be kelniu, nes taip patogiau, daiktu pirkimas supermarketuose (pvz
vonele kunui tirpint), tas paralyzuotas sunus geriau kazkaip isijautes
buvo, Tuco irgi afigienas personazas ir t.t. Veliau gal netgi suprastejo
man.
Serialas kazkoks kitoks buvo. Sunku paaiskint kodel, gal toks visa
"blogejima" parodantis.